poniedziałek, 30 stycznia 2012

Rozdział 5

Obudziłam się wyspana,spojrzałam na telefon była równo 10.00.Wstałam,poszłam do łazienki wzięłam krótki prysznic,umalowałam się lekko,ubrałam
 http://www.forumix.pl/thread-3366.html (Post#12 Damskie obrazek 1)
włosy spięłam w kucyk,grzywka opadała mi na twarz(tak jak na zdjęciu).Otworzyłam jedne z pudeł,ktore stało w moim pokoju,wyjęłam gitarę,wzięłam kartkę,długopis i zaczęłam pisac.Dokładnie niewiem co chciałam napisac,ale słowa same mi przychodziły do głowy i zapisywałam je na kartce,porzdąkałam troche na mojej gitarze i zapisałam nuty na kartce.Napisałam 3 zwrotki piosenki i byłam z tego dumna odłożyłam gitarę na łóżko i poszłam na dół do kuchni żeby zjeśc śniadanie.Zdziwiłam się troche bo nikogo nie było,zauważyłam na stole w jadalni kartke,napisane było na niej: ,,Pojechaliśmy na zakupy,wrócimy wieczorem,jak wrócimy ucieszysz się mamy dla ciebie niespodziankę
                                   Mama''
Hmm..ciekawe jąką zrobi mi niespodziankę...Zadzwoniłam do Julie,bo nie chciałam byc sama w domu przez cały dzień.
-Halo?
-Hej Julie..
-Hej,coś się stało?
-Nie,ale chciała bys przyjśc do mnie teraz,bo nikogo u mnie nie ma do wieczora
-Okey zaraz bede pa!
Przypomniało mi się zachowanie Julie wczoraj,przy chłopakach miałam okazję ja spytac co jej się stało.Po niecałych 10 minutach Julie już była u mnie przywitałyśmy sie i poszłyśmy do salonu.
-Julie?
-Słucham..?
-Coś się stało?
-Nie a czemu pytasz...-powiedziała zdziwiona przyjaciółka
-No bo wczoraj gdy przedstawiłam ci chłopakow to potem tak dziwnie się zachowywałas...
-Aaa..o to ci chodzi...
-Noo...to powiesz co się stało
-Widziałaś jak Louis się na mnie patrzył?
-No widziałam i co w związku z tym
-No i ja wtedy nie wiedziałam jak mam się zachowywac,żeby nie wypaśc źle...
-Podoba ci się Louis,tak?
-Noo..tak..-powiedziała nieśmiało dziewczyna
-Trzeba byo tak odrazu...nie masz się czym martwic,ty też się jemu podobasz..
-Naprawdę?
-Tak
Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi,czym prędzej pobiegłam do drzwi za nimi stali chłopaki...Uśmiechali się jakby jakie ich szczęscie spotakało.Weszli do środka uściskaliśmy się i poszliśmy do salonu.Zapomniałam,że przyniosłam tutaj moj notes z piosenką,nie zdążyłam go zabrac,bo miał go już w rękach Harry.
-Piszesz piosenki?
-Tak jakby..
-Ooo to fajnie zaśpiewaj nam,ta piosenke co napisałas.-powiedział szczęśliwy Niall
-Jest niedokończona...
-No to co ale zaśpiewaj...-Powiedział Louis
-Okey...pojde tylko po gitare
-Grasz na gitarze?-spytał zafascynowany Niall
-Pewnie i na fortepianie-pokazałam palcem na fortepian stojący w kącie salonu..
Poszłam do pokoju wzięłam gitarę i wróciłam do chłopaków.Zaczęłam brzdąkac melodie do piosenki po czym zaczęłam:

Circles, we’re going in circles
Dizzie’s all it makes us
We know where it takes us
We’ve been before
Closer, maybe looking closer
There’s more to discover
Find out what went wrong without blaming each othe
Think that we got more time
When we’re falling behind
We don't make up our minds
So we play, play, play all the same old games
And we wait, wait, wait for the end to change
And we take, take, take it for granted that we’ll be the same
But we’re making all the same mistakes

 to tyle co napisałam reszty nie dokńczyłam.Patrzeli na mnie z podziwem,nagle odezwał się Harry:
-Boże..jak ty pięknie śpiewasz i jeszcze ta piosenka...
-Nie przesadzaj mam okropny głos..
-Kobieto ty masz talent!-krzyknął na cały dom uszczęśliwiony Louis
Wszyscy zaczęliśmy się śmiac.Było tak nudno,że nie mieliśmy już nawet o czym gadac,Liam wziął moją gitarę i zaczął coś brzdąkac,nagle krzyknęłam:
-Liam,boże jak ja cie kocham-wszyscy gapili sie na mnie jak na wariatke,a Liam z szokiem
Wzięłam kartkę i zaczęłam pisac.
-Co ci się stało?-spytał Zayn
-Wena!-krzyknęłam
-Jaka znów wena..-spytał Liam nadal w szoku
-Wena na piosenke...-wszyscy patrzyli na mnie z podziwem
Napisałam piosenke i nuty które Liam grał po czym powiedziałam:
-Koniec wena się skończyła...
-To chociaż zaśpiewaj to co napisałaś.-powiedział Niall
Wzięłam od Liama gitarę i zaczęłam:

It's not me, It's not you, there's a reason
I'm just trying read the signals I'm receivin
It's like stone on fire, can you feel it
I don't know about you girl but I believe it

Words will be just words...
Till you bring them to life

I'll lift you up, I'll never stop
You know I'll take you to another world
I'll build you up, I'll never stop
You know I'll take you to another world

Everyday, in everywhere... ooooh

I'll lift you up, I'll never stop
You know I'll take you to another world

One for me, one for you
Watch you doing?
Girl, the music sounds so good
When you're moving
Let me take you higher
Let me prove it 'cause hey hey pretty girl
I believe it.

Wszyscy przysłuchiwali mi się z uwagą,jednak tylko Louis spytał
-Oliwia czy tam nie powinno byc...,,Boy,the music sounds so good'' ?
-No pewnie i powinno byc,jeżeli nie chcecie tej piosenki...-zaczęlam
-Jesteś wspaniała!-wykrzyczał Liam
-Ale nie jest skończona...
-To nic i tak cie kochamy.-powiedział uszczęśliwiony Louis
Było już po 17,siedziałam z chłopakami i Julie i myślałam.Dziwiłam sięczemu jeszcze nie wracają z tych zakupow,rozmyślenia przerwała mi dzwonek do drzwi,pobiegłam otworzyc je.Zastałam w nich jakąś obcą mi kobiete i policję,chłopcy i moja przyjaciólka patrzyli z szokowani,ja z reszta tez.Wpuściłam ich do środka,a nieznajoma odciągneła mnie na bok i mowiła sciszonym głosem tak,żeby nikt nie słyszał.Po tym co usłyszałam straszliwie się rozpłakałam...
                                       *****************************************
Sorry, za błedy pisałam poźno i już nie chciało mi się ich poprawiać.
No i w końcu jest już 5 rozdział,jak wam się podoba?
Jak coś wam nie pasuje piszcie w komentarzach :D

1 komentarz:

  1. Boże , boskie . ♥ Na pewno jej rodzice zginęli czy coś .Dawaj next .; ) I odwiedź moje . ; P

    OdpowiedzUsuń