sobota, 28 stycznia 2012

Prolog


Cześć nazywam się Oliwia Aleksandra Kalein,jestem miła,opiekuńcza,zabawna,kochająca,szczera i niby ładna przynajmniej tak mówią o mnie inni.Moja mama Magdalena jest biznesmenką i to bardzo zarozumiała i próżną biznesmenką i za to jej nienawidziłam,ale w końcu to moja mama i musiałam ją kochać choć nie wiem jak bardzo bym jej nienawidziła.Tata Chris, prawie go w cale nie widywałam ciągle gdzieś wyjeżdża,więc mało mnie obchodził chociaż miałam do niego żal za to że wgl nie rozmawiamy. Przyszedł czas na mojego ukochanego i słodkiego brata,tak się kochamy,że na wzajem sobie dokuczamy jak nie ja mu to on mnie i za to go kocham.Dogadujemy się wspaniale,jeszcze z nikim się tak nie dogadywałam jak z nim chuć to mój brat,lecz jest jedna osoba co się z nią dogaduje tak jak z moim braciszkiem mianowicie jest to moja przyjaciółka Julie.To właśnie przez nią jestem w Londynie już wyjaśniam, Julie poprosiła mnie ,żebym pojechała do Londynu, bo ona nie może , gdyż była w szpitalu...złamała lewą rękę...nie wiem jak ona to zrobiła no,ale cóż poprosiła więc pojechałam.W Londynie mieli być ,,One Direction'' i mieli podpisywać autografy, a Julie chciała ,żeby podpisali jej wszyscy koszulkę,ja za nimi nie przepadałam chociaż mają fajne piosenki,więc nie za bardzo się ucieszyłam z tej wiadomości i oto z tej przyczyny jestem w Londynie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz