piątek, 23 marca 2012

INFO!!!

Nie no bardzo wam dziękuje,ja tu się staram,no może często nie dodaje rozdziałów,ale nie moja wina,że tyle mam nauki.Myślałam,że moje słowa coś dotrą do was,a mianowicie chodzi o komentarze.Było wspaniale,ale nie chce się skarżyć lecz pod 34 i 35 napotkałam tylko 2 komentarze i 1 komentarz.Nie no mogłybyście się wysilić i dodać ten cholerny komentarz nawet te ,,super podoba mi się'' wiele to was chyba nie kosztuje co nie? Kilka minut i po sprawie.Ja jeden rozdział pisze po kilka godzin i teraz się zastanawiam czy nie zawiesić tego bloga a pisać nowe opowiadanie. To już zależy od was...

7 komentarzy:

  1. no właśnie nie zawieszaj. świetny jest blog. i nie chce żebyś go nagle przestała pisać :C ja codziennie patrzę czy dodałaś nowy..
    ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawieszaj tego bloga ! On jest świetny ! Nie rób nam tego ! Czekam na kolejny rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co czujesz... ja też pisze bloga ala-it-is-just-my-fantasy.blogspot.com i tam mi prawie nikt nie pozostawia komentarzy... Czasem mam wrazenie, że piszę sama dla siebie. A twojego bloga zaczęłam dopiero czytać ale pozostawie komenty pod tymi nowszymi postami;) ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że nie zawiesisz tego bloga bo wciągnęła mnie historia Oliwi i 1D, która jest rewelacyjna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej ! Chyba nie zawieszasz bloga ?! Mam nadzieję, że nie ! Kiedy następny rozdział bo już się nie umiem doczekać ! ;D

    OdpowiedzUsuń