poniedziałek, 23 lipca 2012

2yearsOf1D

Boże jaka ja jestem podekscytowana,to już 2 lata odkąd naszych chłopców złączyli w jeden zespół,tak wiem wy wiecie,że to rocznica i wy też jesteście tak samo podekscytowane jak ja,ale no musiałam się tym z wami podzielić. Minęły dwa lata a oni osiągnęli tak wiele,jestem z nich dumna,rozpiera mnie radośc,boże no po prostu chciałabym byc teraz przy nich i każdego przytulic,wyściskac i powiedziec jaka to ja jestem z nich dumna ;D


One Band    One Dream   One Direction


One Direction- wspaniała cudowna przyjaźń 5 chłopaków, 5 wspaniałych talentów, Video Diary, wygłupy które nas przez 2 lata rozśmieszały i dalej rozśmieszają, miliony fanów i te emocje które przeżywaliśmy razem z chłopakami, wspieraliśmy ich i to doceniali, przecudowne piosenki, wielkie massive thank you One Direction. Mimo sławy dalej są tymi wspaniałymi chłopakami którzy przyszli do x-factor i przeżywali niesamowite emocje.




A teraz tak z innej paczki oglądałyście TCA ( Teen Choice Awards) ja tak i po prostu to co się tam działo...jednym słowem bosko. Mimo iż nie jestem fanka Seleny i Justina to i tak jestem z nich dumna tak jak ze wszystkich. Ach dobra ja was nie przynudzam już no to pa pa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz